Ogłoszenie numer: 9864508, z dnia 2025-05-13
Klient portalu Praca.pl
Płatny staż w dziale reklamacji
Miejsce pracy: Jaktorów
Opis stanowiska
- Wsparcie w pracach nad projektem oraz dokumentacją dotyczącą obsługi reklamacji.
- Analiza danych reklamacyjnych i monitorowanie ich obsługi.
- Współpraca z różnymi działami w firmie i pomoc organizacyjna (organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów).
Wymagania
- Student/ka ostatniego lub przedostatniego roku studiów.
- Podstawowa znajomość procesów biznesowych i metodologii projektowych.
- Umiejętność analizy danych i poszukiwania rozwiązań.
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) i biegłość w MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint.
- Mile widziane doświadczenie w projektach i znajomość Microsoft Visio.
- Dyspozycyjność w okresie letnim na pełen etat, a podczas roku akademickiego min. 4 godziny dziennie.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole.
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju umiejętności praktycznych.
- Szansę na realizację pracy dyplomowej.
Podobne oferty:
13.05.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez...
13.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
13.05.2025
Młodszy specjalista ds. reklamacji
Firma: Action S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem
Twoje główne zadania: Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemach. Monitorowanie obiegu zgłoszeń i terminowości ich rozpatrywania. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia reklamacji. Utrzymywanie niezbędnego kontaktu z klientem w trakcie procesu reklamacyjnego. Współpraca z innymi...