Ogłoszenie numer: 10515824, z dnia 2025-12-21
Klient portalu Praca.pl
Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
- Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
- Znajomość obsługi komputera.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Samodzielność, precyzja w działaniu.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
- Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Podobne oferty:
21.12.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Lokalizacja: świętokrzyskie / Złotniki (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Złotniki
Wystawianie faktur i obsługa dokumentacji bieżącej.Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami.Pakowanie akcesoriów meblowych.Kontrola obiegu zleceń na magazynie (dbanie o płynność procesów). Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: zmysł techniczny,...
21.12.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy Minimum średnie wykształcenie Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excel...
21.12.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Płock
Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy Minimum średnie wykształcenie Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excel...