- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji
- Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji serwisowej
- Rejestracja i wydawanie urządzeń po serwisie
- Przygotowywanie urządzeń do wysyłki i przekazywanie na magazyn
- Tworzenie dokumentacji zdjęciowej urządzeń reklamowanych
- Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
- Chęć do pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Otwartość i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- Nastawienie na długofalową współpracę
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
- Pracę jednozmianową (7:30–15:30), wolne weekendy
- Wynagrodzenie podstawowe ok. 4300 zł netto + premie (frekwencyjna i uznaniowa)
- Pakiet medyczny i benefity dodatkowe
- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym serwisie
- Wygodny dojazd i parking przy miejscu pracy
- Zatrudnienie stacjonarne
Podobne oferty:
17.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Firma: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień sporządzania ofert, umów i aneksów raportowania prowadzenia dokumentacji Szukamy Ciebie jeśli:...
17.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Firma: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych
Lokalizacja: opolskie / Opole
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień sporządzania ofert, umów i aneksów raportowania prowadzenia dokumentacji Szukamy Ciebie jeśli:...