Pracownik biura obsługi klienta

Gdański Urząd Pracy
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/24/3437
OBOWIĄZKI:
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz zamówień klientów w systemie, utrzymywanie dokładnej dokumentacji oraz współpraca z innymi działami w celu osiągnięcia satysfakcji klienta. Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostarczanie informacji oraz obsługa po sprzedażowa. Bieżąca współpraca z innymi komórkami firmy. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej zwrotu. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (w mowie i piśmie), umiejętność jasnego przekazywania informacji oraz empatyczne podejście do klientów. Cierpliwość i umiejętność szybkiego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, nawet w trudnych sytuacjach.Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Znajomość narzędzi komputerowych oraz pakietu Microsoft office. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb. Samodzielność i umiejętności ustalania priorytetów.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Podobne oferty:

08.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nich swobodnie komunikować posiadasz...

Więcej informacji

08.05.2024

Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko...

Więcej informacji

08.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: Roca Pool - Spa Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Gryfice

Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe (mile widziane ), Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) , Znajomość SAP (mile widziana ), Znajomość języka angielskiego, Łatwość nawiązywania kontaktów, Umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami, Efektywną organizacje pracy,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia