Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (w mowie i piśmie), umiejętność jasnego przekazywania informacji oraz empatyczne podejście do klientów. Cierpliwość i umiejętność szybkiego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, nawet w trudnych sytuacjach.Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Znajomość narzędzi komputerowych oraz pakietu Microsoft office. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb. Samodzielność i umiejętności ustalania priorytetów.
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Podobne oferty:
08.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nich swobodnie komunikować posiadasz...
08.05.2024
Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko...
08.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Roca Pool - Spa Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Gryfice
Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe (mile widziane ), Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) , Znajomość SAP (mile widziana ), Znajomość języka angielskiego, Łatwość nawiązywania kontaktów, Umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami, Efektywną organizacje pracy,...