- Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów.
- Realizowanie procedur działu reklamacji.
- Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Umiejętność redagowania pism.
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy.
- Rozliczanie reklamacji z dostawcami.
- Rzetelność i odpowiedzialność.
- Chęć do nauki i podejmowania wyzwań.
- Umiejętności interpersonalne oraz zdolności negocjacyjne.
- Znajomość środowiska Office 365.
- Wykształcenie min. Średnie.
- Doświadczenie w dziale reklamacji.
- Znajomość aktualnych przepisów prawa w zakresie gwarancji, reklamacji oraz zwrotów towarów.
- Znajomość języka angielskiego.
- umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy,
- swobodę w osiąganiu rezultatów pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego.
- CV (zgodnie z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym.
- W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix SKA prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix Spółka Jawna przez okres najbliższych 12 miesięcy.
Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycjach 2. i 3. mogą być zawarte w dokumencie CV w następujący sposób:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV w aktualnym procesie rekrutacji.”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix SKA przez okres najbliższych 12 miesięcy.”
Podobne oferty:
19.11.2024
Specjalista ds. reklamacji
Firma: VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Teresin
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji, Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni...
15.11.2024
Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji
Firma: Zoeller Tech Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Rekowo Górne, k. Redy
Możemy Ci zaoferować : stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwość bezpłatnego udziału w kursach językowych organizowanych w firmie dofinansowanie do wczasów zapomogę świąteczną dofinansowanie karty Multisport podstawową opiekę medyczną i...
05.11.2024
Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Domaniewska 52
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine,...