- telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji
- prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej
- wydawanie urządzeń z reklamacji klientom
- przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki
- rejestracja urządzeń w programie serwisowym
- tworzenie dokumentacji zdjęciowe reklamowanych urządzeń
- przygotowanie urządzeń pochodzących ze zwrotów na magazyn główny
- Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę
- Osób nastawionych na długą i uczciwą współpracę
- Osoby otwarte i dobrze radzące sobie w sytuacjach stresowych
- Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Pracę jednozmianową (7:30-15:30),
- wolne weekendy
- Wynagrodzenie podstawowe 4300zł netto plus premie (po okresie próbnym- 3msc)
- premia frekwencyjna 10% do podstawy, premia uznaniowa 20% do podstawy
- Pakiet medyczny
- Nowy, czysty, ogrzewany serwis
- Bardzo dobry dojazd
- Magazyn znajduje się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki, bezpośredni parking
- Praca stacjonarna
Podobne oferty:
10.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie Obsługa działu kas Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej Dbałość o pozytywny wizerunek firmy Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne Umiejętność pracy...
10.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
09.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...