- Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych,
- Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania,
- Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu,
- Wykorzystywanie autorskiego systemu CRM w sposób, który zaskoczy konkurencję,
- Praca na giełdach transportowych z pasją i determinacją, nawet jeśli to dla Ciebie nowość – nauczymy Cię wszystkiego!
- Doświadczenie w obszarze obsługi Klienta oraz aktywnej sprzedaży,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie,
- Umiejętność negocjacji z Klientami,
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu.
- Możliwość wyboru formy współpracy - umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, który dostosowujemy do Twoich umiejętności i doświadczenia. Wynagrodzenie z premiowaniem miesięcznym i kwartalnym uzależnione od Twojego doświadczenia,
- Wynagrodzenie UoP 5000 brutto – 7000 brutto, kontrakt B2B 6000 - 9000 zł netto + VAT
- Pracę w jednozmianowym systemie,
- Profesjonalne wdrożenie oraz mentora od startu,
- Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery,
- Szeroki pakiet benefitów - multisport, ubezpieczenie grupowe i medyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języków
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Owoce
- Spotkania integracyjne
- Firmowa biblioteka
- Brak dress code’u
- Kawa / herbata
- Napoje
- Możliwość uzyskania uprawnień
- Welcome box
- Program wellbeing
- Transport Experts – zespół, który codzienne dba o to, aby każda przesyłka została dostarczona bezpiecznie i na czas.
- Operational Exellence – podczas realizacji ponad 50 000 dostaw rocznie stworzyliśmy autorskie procesy obsługi Klienta, które pozwalają nam oferować im obsługę zleceń transportowych na najwyższym, europejskim poziomie.
- In-House Technology – technologia, której używamy na co dzień oaz tą, którą udostępniamy klientom jest tworzona przez wewnętrzny, 25-osobowy team R&D. Autorski system CRM, portal do śledzenia ładunków w czasie rzeczywistym, a także platforma do zamawiania transpotu on-demand oline – to wszystko tworzymy wewnętrznie w DONE.
Podobne oferty:
28.06.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
28.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Grupa Pascal
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań. Współpraca z innymi działami w firmie. Wykształcenie minimum...
28.06.2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością...