- Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych,
- Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania,
- Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu,
- Wykorzystywanie autorskiego systemu CRM w sposób, który zaskoczy konkurencję,
- Praca na giełdach transportowych z pasją i determinacją, nawet jeśli to dla Ciebie nowość – nauczymy Cię wszystkiego!
- Doświadczenie w obszarze obsługi Klienta oraz aktywnej sprzedaży,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie i piśmie,
- Umiejętność negocjacji z Klientami,
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu.
- Możliwość wyboru formy współpracy - umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, który dostosowujemy do Twoich umiejętności i doświadczenia. Wynagrodzenie z premiowaniem miesięcznym i kwartalnym uzależnione od Twojego doświadczenia,
- Wynagrodzenie UoP 5000 brutto – 7000 brutto, kontrakt B2B 6000 - 9000 zł netto + VAT
- Pracę w jednozmianowym systemie,
- Profesjonalne wdrożenie oraz mentora od startu,
- Indywidualnie dopasowaną ścieżkę kariery,
- Szeroki pakiet benefitów - multisport, ubezpieczenie grupowe i medyczne.
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języków
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Owoce
- Spotkania integracyjne
- Firmowa biblioteka
- Brak dress code’u
- Kawa / herbata
- Napoje
- Możliwość uzyskania uprawnień
- Welcome box
- Program wellbeing
- Transport Experts – zespół, który codzienne dba o to, aby każda przesyłka została dostarczona bezpiecznie i na czas.
- Operational Exellence – podczas realizacji ponad 50 000 dostaw rocznie stworzyliśmy autorskie procesy obsługi Klienta, które pozwalają nam oferować im obsługę zleceń transportowych na najwyższym, europejskim poziomie.
- In-House Technology – technologia, której używamy na co dzień oaz tą, którą udostępniamy klientom jest tworzona przez wewnętrzny, 25-osobowy team R&D. Autorski system CRM, portal do śledzenia ładunków w czasie rzeczywistym, a także platforma do zamawiania transpotu on-demand oline – to wszystko tworzymy wewnętrznie w DONE.
Podobne oferty:
06.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...
06.05.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
06.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi...