Opis stanowiska
- Fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym.
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów, przyjmowanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu.
- Przyjmowanie i zamawianie towaru od dostawców.
Wymagania
- Dyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowym (6-14, 10-18, 14-22).
- Dokładność, dobra organizacja i chęć do nauki.
- Mile widziane doświadczenie w branży spożywczej/gastronomicznej.
- Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub gotowość do ich wykonania
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie.
- Premie i dodatki, np. talony na święta.
- Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie.
- Możliwość rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
Podobne oferty:
12.09.2025
Pracownik Administracyjny w Dziale Serwisu
Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Zadania Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji serwisowej Rejestracja i wydawanie urządzeń po serwisie Przygotowywanie urządzeń do wysyłki i przekazywanie na magazyn Tworzenie dokumentacji zdjęciowej urządzeń reklamowanych Wymagania Podstawowa wiedza z...
11.09.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Główne zadania realizowane na stanowisku: przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie ważności legitymacji studenckich, przygotowywanie zaświadczeń dla studentów, korespondencja e-mailowa ze studentami, obsługa telefoniczna studentów, obsługa bezpośrednia studentów, rozwiązywanie bieżących spraw studenckich,...