- przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo),
- prowadzenie prostej dokumentacji.
- dobra obsługa komputera,
- płynne posługiwanie się MS Office,
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
- umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.
- umowę zlecenie,
- możliwość pracy zdalnej,
- elastyczne godziny pracy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop),
- system premiowy oparty o wypracowane wyniki.
Podobne oferty:
16.07.2025
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Ogrodowa 8
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...
16.07.2025
Konsultant Telefoniczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów. Łatwość nawiązywania kontaktów, Umiejętności organizacyjne,...
15.07.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)...