Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/25/1273
OBOWIĄZKI:
DOBIERANIE NARZĘDZI TELEKOMUNIKACYJNYCH ZGODNIE Z PROCEDURAMI KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM, UDZIELANIE POMOCY W ROZWIĄZYWANIU ZAISTNIAŁYCH PROBLEMÓW
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: OBSŁUGA KLIENTA ONLINE


Wymagania inne:

• BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE,• DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA FILIPIŃSKIEGO• MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY HOTELARSKIEJ W OBSŁUDZE KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH,

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Podobne oferty:

28.07.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji

28.07.2025

Customer service specialist in the automotive with German 

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...

Więcej informacji

28.07.2025

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta Bycie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia