Zawód: Doradca klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: chęci do przyuczenia się do zawodu
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólonokształcące, zdolności interpersonalne i komunikatywne, wysoka kultura osobista, chęć przyuczenia się do zawodu.Praca na 1/4 etatu w godz.: 8:00-10:00.Kontakt telefoniczny: 662 660 477
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 1 200 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Podobne oferty:
19.04.2025
Konsultant Telefoniczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych usług. Informowanie o nowościach i ofertach firmy. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe. Umiejętność sprawnej...
19.04.2025
Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności sprzedażowe oraz orientacja na pomoc klientom. Umiejętność swobodnej...
18.04.2025
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych Wymagania: Biegła...