Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagania inne:
bardzo dobre umiejętności komunikacji
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Podobne oferty:
03.11.2025
Zleceniobiorca ds. Obsługi Klienta
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Ogrodowa 8
ZADANIA KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ: Profesjonalna obsługa obecnych klientów T-Mobile Realizacja indywidualnych celów jakościowych i ilościowych Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CI: Umiejętność prowadzenia konwersacji (chat/telefon) Sprawna...
03.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta online
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
obsługa klientów za pośrednictwem chatu i telefonu, udzielanie informacji oraz wsparcia posprzedażowego, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta, realizacja indywidualnych celów jakościowych i sprzedażowych, współpraca z zespołem w dynamicznym środowisku online. łatwość w nawiązywaniu kontaktu i swoboda w...
03.11.2025
Pracownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Firma: Janex International Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków, Al. Jerozolimskie 411
Wymagania: doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży lub obsługi klienta, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy i dokładność. Zakres obowiązków: obsługa klientów (stacjonarna, telefoniczna i mailowa), przyjmowanie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych,...