Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/1939
OBOWIĄZKI:
1. telefoniczny kontakt z klientem2. prowadzenie rozmowy zgodnie z procedurą firmy3. obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji4. dokumentowanie przebiegu rozmowy5. obsługa systemów informatycznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE


Wymagania inne:

bardzo dobre umiejętności komunikacji

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Podobne oferty:

29.10.2025

Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej

Firma: IMAR Service Group

Lokalizacja: małopolskie / Kraków, aleja 29 Listopada 20, Stare Miasto

Twój zakres obowiązków Rozmowy z klientami przez telefon – doradzanie, pomaganie i sprzedawanie Wyjaśnianie kwestii związanych z płatnościami, usługami i urządzeniami Udzielanie klientom pomocy technicznej, Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, Proponowanie nowych usług i zarabianie na...

Więcej informacji

29.10.2025

Doradca Klienta Telefonicznego

Firma: Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Opis stanowiska rozmowy z klientami w celu udzielania pomocy oraz przedstawiania aktualnych usług, tłumaczenie zasad działania ofert i urządzeń, wsparcie techniczne przy instalacji oraz konfiguracji sprzętu, realizacja celów sprzedażowych w przyjaznym stylu. Wymagania chęć pracy z ludźmi i łatwość budowania...

Więcej informacji

29.10.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi. Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia