Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagania inne:
bardzo dobre umiejętności komunikacji
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Podobne oferty:
29.10.2025
Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej
Firma: IMAR Service Group
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, aleja 29 Listopada 20, Stare Miasto
Twój zakres obowiązków Rozmowy z klientami przez telefon – doradzanie, pomaganie i sprzedawanie Wyjaśnianie kwestii związanych z płatnościami, usługami i urządzeniami Udzielanie klientom pomocy technicznej, Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, Proponowanie nowych usług i zarabianie na...
29.10.2025
Doradca Klienta Telefonicznego
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Opis stanowiska rozmowy z klientami w celu udzielania pomocy oraz przedstawiania aktualnych usług, tłumaczenie zasad działania ofert i urządzeń, wsparcie techniczne przy instalacji oraz konfiguracji sprzętu, realizacja celów sprzedażowych w przyjaznym stylu. Wymagania chęć pracy z ludźmi i łatwość budowania...
29.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi. Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra...