Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagania inne:
bardzo dobre umiejętności komunikacji
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Podobne oferty:
02.11.2025
Zleceniobiorca ds. Obsługi Klienta
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Ogrodowa 8
ZADANIA KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ: Profesjonalna obsługa obecnych klientów T-Mobile Realizacja indywidualnych celów jakościowych i ilościowych Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CI: Umiejętność prowadzenia konwersacji (chat/telefon) Sprawna...
02.11.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 46/11
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...
01.11.2025
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności sprzedażowe i chęć asystowania klientom. Umiejętność swobodnej...