Zawód: Rejestratorka medyczna
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie: średnie ogólnokształcące, rok doświadczenia zawodowego, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie B1, komunikatywna znajomość języka polskiego. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Godziny pracy: 8 godzin w godz. 7-18.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Podobne oferty:
24.11.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur firmy. Zachowanie...
23.11.2024
Specjalista Call Center
Firma: G Data Software Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Grunwald
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta! Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientami i partnerami firmy G DATA. Twoja praca będzie kluczowa dla budowania pozytywnych...
23.11.2024
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul.Domaniewska 52
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...