Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa programu MS Excel
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontakcie z klientem, komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, podstawowa znajomość obsługi komputera (e-mail, Excel, system sprzedaży), umiejętność planowania i koordynowania dostaw, samodzielność, dobra organizacja pracy i odporność na stres. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, prawo jazdy kat. B, znajomość lokalnego rynku i potrzeb klientów, doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży. Praca w godz. 8.00-16.00 na umowę o pracę lub umowę zlecenie. Preferowany wcześniejszy kontakt telefoniczny w godz. 8.00-15.00. Wynagrodzenie brutto do negocjacji.
Bolesław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
do negocjacji
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Podobne oferty:
10.10.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; What do we expect...
10.10.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...
10.10.2025
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work from Poland area. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks...