Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim


Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: woj. podlaskie
Obowiązki:
  • Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów.
  • Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych.
  • Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń.
  • Obsługa klientów dla prestiżowej marki.
Wymagania:
  • Biegła obsługa komputera.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1.
  • Umiejętności aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
  • Wymagane stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie.
Szukamy osób, które:
  • Charakteryzują się dokładnością, empatią, gotowością do nauki.
  • Chcą się rozwijać niezależnie od posiadanych doświadczeń.
Oferujemy:
  • Rozwój, wsparcie i mapę kariery dla każdego pracownika.
  • Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
  • Możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej (Gdańsk, Olsztyn).
  • Szkolenie wprowadzające i codzienne wsparcie.
  • Realne ścieżki awansu, promocja wewnętrznego personelu.
  • Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł.
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie finansowe na wypoczynek.
  • Rozwijanie umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience.
  • Praca w zespole z 1200 specjalistami w Polsce.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

13.06.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji

13.06.2025

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością...

Więcej informacji

13.06.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta przed i po sprzedaży, w tym zapytania przez różne kanały: formularz, e-mail, czat, i media społecznościowe. Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i technicznymi problemami. Doradztwo produktowe i prezentacja ofert specjalnych. Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi. Utrzymanie wysokiej jakości...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia