- Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów.
- Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych.
- Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń.
- Obsługa klientów dla prestiżowej marki.
- Biegła obsługa komputera.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1.
- Umiejętności aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
- Wymagane stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie.
- Charakteryzują się dokładnością, empatią, gotowością do nauki.
- Chcą się rozwijać niezależnie od posiadanych doświadczeń.
- Rozwój, wsparcie i mapę kariery dla każdego pracownika.
- Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
- Możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej (Gdańsk, Olsztyn).
- Szkolenie wprowadzające i codzienne wsparcie.
- Realne ścieżki awansu, promocja wewnętrznego personelu.
- Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie finansowe na wypoczynek.
- Rozwijanie umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience.
- Praca w zespole z 1200 specjalistami w Polsce.
Podobne oferty:
13.07.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: KERA AWAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji, kompletowanie oraz przygotowanie części technicznej i...
13.07.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: KERA AWAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Buk
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji, kompletowanie oraz przygotowanie części technicznej i...
13.07.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...