Ogłoszenie numer: 9774841, z dnia 2025-05-07
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Szkolenie od 22 kwietnia; praca 5 dni w tygodniu, 8,5 godziny dziennie.
- Pierwsze 6-9 miesięcy stacjonarnie, później możliwość pracy hybrydowej (50%).
- Kontakt z klientami w zakresie podróży, doradztwo, pomoc w zakupie biletów, obsługa płatności.
- Wsparcie podróżujących w trudnych sytuacjach; obsługa przez telefon, czat i e-mail.
Wymagania
- Biegła znajomość języka szwedzkiego i angielskiego.
- Skłonność do pomagania, entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzja i organizacja.
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju.
- Równouprawnienie i inwestycje w rozwój kompetencji.
- Coaching i mentoring.
Podobne oferty:
11.05.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...
11.05.2025
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Firma: MAOBI Group
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy,...
11.05.2025
Travel Advisor with Greek Expertise
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient approach...