- Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy
- Umawianie spotkań
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie
- Wykształcenie min. średnie
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania
- Wiedza z zakresu sprzedaży
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwości uczestniczenia w ciekawych projektach
- Brak dress code’u
Podobne oferty:
18.07.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
18.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
18.07.2025
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...