- Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
- Umawianie spotkań,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
- Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
- Wykształcenie min. średnie,
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
- Wynagrodzenie zasadnicze,
- Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Podobne oferty:
02.10.2025
Pracownik działu obsługi klienta
Firma: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "MARTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ i Faktura Vat, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu, rozliczanie kierowców, obsługa klientów stacjonarnie i telefonicznie, prawidłowe segregowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, przygotowanie zamówień oraz zamawianie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
01.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
01.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B, codzienna współpraca z klientami, oferowanie...