Pracownik ds. Obsługi klienta

Pracownik ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
  • Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
  • Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
  • Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
  • Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
  • Umawianie spotkań,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
  • Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
  • Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
  • Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
  • Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
  • Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie zasadnicze,
  • Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

12.09.2025

Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Obsługa użytkowników biblioteki Opracowywanie i katalogowanie księgozbioru Prowadzenie dokumentacji oraz szkoleń bibliotecznych Gromadzenie dorobku naukowego uczelni Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Umiejętność budowania pozytywnych relacji ze studentami Skrupulatność i umiejętność pracy w zespole...

Więcej informacji

11.09.2025

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Firma: Dorado.pl sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Tychy

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość aktywność i przedsiębiorczość umiejętność...

Więcej informacji

11.09.2025

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie legitymacji, wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami. Bezpośrednia obsługa klientów i rozwiązywanie bieżących spraw. Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku Biura Obsługi oraz dbanie o satysfakcję klientów. Co najmniej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia