- Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
- Umawianie spotkań,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
- Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
- Wykształcenie min. średnie,
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
- Wynagrodzenie zasadnicze,
- Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Podobne oferty:
12.09.2025
Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Obsługa użytkowników biblioteki Opracowywanie i katalogowanie księgozbioru Prowadzenie dokumentacji oraz szkoleń bibliotecznych Gromadzenie dorobku naukowego uczelni Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Umiejętność budowania pozytywnych relacji ze studentami Skrupulatność i umiejętność pracy w zespole...
11.09.2025
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość aktywność i przedsiębiorczość umiejętność...
11.09.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie legitymacji, wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami. Bezpośrednia obsługa klientów i rozwiązywanie bieżących spraw. Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku Biura Obsługi oraz dbanie o satysfakcję klientów. Co najmniej...