Pracownik ds. Obsługi klienta

Pracownik ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
  • Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
  • Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
  • Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
  • Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
  • Umawianie spotkań,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
  • Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
  • Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
  • Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
  • Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
  • Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie zasadnicze,
  • Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Pracownik działu obsługi klienta

Firma: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "MARTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów

wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ i Faktura Vat, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu, rozliczanie kierowców, obsługa klientów stacjonarnie i telefonicznie, prawidłowe segregowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, przygotowanie zamówień oraz zamawianie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Więcej informacji

01.10.2025

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka

Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...

Więcej informacji

01.10.2025

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji

Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin

Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B, codzienna współpraca z klientami, oferowanie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia