Pracownik ds. obsługi klienta

CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0330
OBOWIĄZKI:
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodoweDoświadczenie zawodowe: Praca w sektorze turystycznym Umiejętności- uprawnienia: komunikatywnośćZnajomość języka obcego: podstawowy j. niemieckiCzęstotliwość kontaktów z pracodawcą: codziennie od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Po uzgodnieniu telefonicznymWyskość wynagrodzenia: 34,67 zł brutto /28 zł nettoWymiar czasu pracy: inne wg zleceń

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 34,67 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia