- Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
- Umawianie spotkań,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
- Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
- Wykształcenie min. średnie,
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
- Wynagrodzenie zasadnicze,
- Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Podobne oferty:
23.02.2025
Asystent ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta, Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign, Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły, Zarządzanie administrowaniem kont...
23.02.2025
Administrator ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Administrowanie skrzynkami pocztowymi i systemem zarządzania dokumentami, Obsługa zapytań interesariuszy i członków planu, Zarządzanie i aktualizowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, Nadzorowanie procesów finansowych, Identyfikacja, oznaczanie i rozwiązywanie ryzyk i problemów, Sugerowanie i wdrażanie...
21.02.2025
UK Client Service Delivery Administrator
Firma: Aon
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Client Service Delivery Administrator in a Member Services team provides outstanding operations and governance support in terms of defined contribution plans. A defined contribution (DC) plan is a type of retirement plan in which the employer, employee or both make contributions on a regular basis. Individual accounts are set...