Ogłoszenie numer: 9526714, z dnia 2025-03-07
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Sprzedaż usług przez telefon oraz informowanie o ofertach.
- Budowanie i pielęgnacja relacji z klientami.
- Obsługa zapytań od klientów z kanałów online.
- Profesjonalna obsługa klientów, zapewnienie wysokiej jakości usług.
- Organizacja spotkań z klientami.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami.
- Pomoc innym pracownikom w kwestiach technik sprzedaży.
- Współpraca z innymi zespołami w firmie.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Zorientowanie na osiąganie celów sprzedażowych.
- Umiejętności komunikacyjne i łatwość w prowadzeniu rozmów.
- Doświadczenie w Contact Center lub w obsłudze klienta.
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie.
- Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
- Gotowość do nauki i otwartość na innowacje.
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Swobodny dress code.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat.
Podobne oferty:
27.02.2025
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
24.02.2025
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
22.02.2025
Konsultant Telefoniczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Zabrze
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów, Doświadczenie w pozyskiwaniu...