- Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert,
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem,
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy,
- Umawianie spotkań,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami,
- Wsparcie merytoryczne współpracowników z zakresu technik sprzedaży,
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie.
- Wykształcenie min. średnie,
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie,
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta,
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Mile widziana wiedza z zakresu technik sprzedaży,
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania.
- Wynagrodzenie zasadnicze,
- Brak dress code’u – masz dowolność wyboru, sam wiesz w czym czujesz się najlepiej,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasowym oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Podobne oferty:
18.04.2025
Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta
Firma: IKEA Retail sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i wśród ludzi)! Tutaj, w...
18.04.2025
Members Support Agent with Swedish
Firma: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
In order to increase the support to our farmer owners (members), our dedicated Members Service & Operations team in Gdansk was created two years ago. The main responsibilities of a Farmer Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7 European countries...
17.04.2025
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie wyższe, mile widziane biologiczne lub pokrewne, doświadczenie...