Ogłoszenie numer: 9816793, z dnia 2025-05-10
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Izabelin-Dziekanówek
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów i przedstawianie oferty firmy.
- Analiza potrzeb klientów i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań.
- Przygotowywanie ofert handlowych po rozmowie z klientami.
- Raportowanie danych i wyników pracy w systemie CRM.
- Prace administracyjne związane z obsługą klientów.
Wymagania
- Komunikatywność i umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami.
- Orientacja na wysoką jakość obsługi klienta.
- Samodzielność w realizacji zadań.
- Dobra znajomość pakietu Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjny system premii oraz roczna premia przed końcem roku kalendarzowego.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa.
- Dostęp do benefitów ZFŚS: wczasy pod gruszą, karta Multisport, wsparcie w trudnych sytuacjach.
- Możliwość rozwoju kompetencji i kariery w branży maszyn budowlanych.
- Spotkania integracyjne oraz niezbędne szkolenia.
Podobne oferty:
10.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz wykształcenie wyższe dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office...
10.05.2025
Specjalista ds obsługi klienta i agenta
Firma: "UNEXT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie
Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową Współpraca z innymi działami firmy Prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami Rejestracja dokumentów posprzedażowych w systemie W zakresie obowiązków nie jest sprzedaż Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
10.05.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: ,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz
Lokalizacja: podkarpackie / Łańcut
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center, obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD