Ogłoszenie numer: 9863854, z dnia 2025-05-10
,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Łańcut
Nr Ref.: StPr/25/0435
Opis stanowiska
- obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia
Wymagania
Wymagania konieczne:- Wykształcenie: średnie zawodowe
- Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
- staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center,
- obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD
Oferujemy
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
- Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Podobne oferty:
10.05.2025
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Izabelin-Dziekanówek
Telefoniczna obsługa klientów i przedstawianie oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Przygotowywanie ofert handlowych po rozmowie z klientami. Raportowanie danych i wyników pracy w systemie CRM. Prace administracyjne związane z obsługą klientów. Komunikatywność i...
10.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz wykształcenie wyższe dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office...
10.05.2025
Specjalista ds obsługi klienta i agenta
Firma: "UNEXT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie
Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową Współpraca z innymi działami firmy Prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami Rejestracja dokumentów posprzedażowych w systemie W zakresie obowiązków nie jest sprzedaż Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...