Ogłoszenie numer: 9534019, z dnia 2025-03-12
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne.
- Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział.
- Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znajomość języka rosyjskiego – mile widziana.
- Umiejętność budowania dobrych relacji z pacjentami.
- Doświadczenie w obsłudze pacjenta/klienta – mile widziane.
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Gotowość do pracy zmianowej (7:00-15:00, 12:00-20:00).
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz liczne szkolenia.
- Elastyczny grafik – dbamy o równowagę między pracą a życiem prywatnym.
- Dobrą atmosferę w zespole i wsparcie w codziennej pracy.
Podobne oferty:
14.03.2025
Koordynator Opieki Szpitalnej
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78
Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia...
14.03.2025
Manager
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Praca w terenie wymagająca podróży służbowych, organizowanie spotkania.Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, również regularny kontakt z obecnymi, monitorowanie ich potrzeb oraz proponowanie nowych produktów lub usług.Negocjowanie warunków sprzedaży takich jak ceny i harmonogramy dostaw, a także inne aspekty...
13.03.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Kłodzko
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...