Pracownik ds. obsługi Pacjenta

Ogłoszenie numer: 9534019, z dnia 2025-03-12

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. obsługi Pacjenta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne.
  • Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział.
  • Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość języka rosyjskiego – mile widziana.
  • Umiejętność budowania dobrych relacji z pacjentami.
  • Doświadczenie w obsłudze pacjenta/klienta – mile widziane.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Gotowość do pracy zmianowej (7:00-15:00, 12:00-20:00).

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz liczne szkolenia.
  • Elastyczny grafik – dbamy o równowagę między pracą a życiem prywatnym.
  • Dobrą atmosferę w zespole i wsparcie w codziennej pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

14.03.2025

Koordynator Opieki Szpitalnej

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia...

Więcej informacji

14.03.2025

Manager

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Praca w terenie wymagająca podróży służbowych, organizowanie spotkania.Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, również regularny kontakt z obecnymi, monitorowanie ich potrzeb oraz proponowanie nowych produktów lub usług.Negocjowanie warunków sprzedaży takich jak ceny i harmonogramy dostaw, a także inne aspekty...

Więcej informacji

13.03.2025

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Kłodzko

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia