Ogłoszenie numer: 9698314, z dnia 2025-04-15
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne.
- Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział.
- Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znajomość języka rosyjskiego – mile widziana.
- Umiejętność budowania dobrych relacji z pacjentami.
- Doświadczenie w obsłudze pacjenta/klienta – mile widziane.
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Gotowość do pracy zmianowej (7:00-15:00, 12:00-20:00).
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz liczne szkolenia.
- Elastyczny grafik – dbamy o równowagę między pracą a życiem prywatnym.
- Dobrą atmosferę w zespole i wsparcie w codziennej pracy.
Podobne oferty:
08.05.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta I Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Pabianicka
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
05.05.2025
Koordynator ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Lokalizacja: mazowieckie / Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z polityką i standardami firmyUtrzymywanie i dbanie o dobre relacje z klientami...
01.05.2025
Team Leader z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu Biegłość w języku niemieckim (C1)...