Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Poszukujemy osoby do obsługi zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach sprzedaży tradycyjnej, nowoczesnej i e-commerce. Do obowiązków należeć będzie bieżący kontakt z klientami, rejestrowanie i analiza reklamacji, przygotowywanie dokumentów handlowych i magazynowych, a także współpraca z działami logistyki, eksportu i finansów.
- obsługa zamówień i klientów w systemach B2B, marketplace oraz przez e-mail i telefon,
- przygotowywanie dokumentów (faktury, korekty, dokumenty magazynowe),
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, organizacja zwrotów i wymian,
- współpraca z agencjami celnymi przy eksporcie,
- analiza kosztów reklamacyjnych i raportowanie.
- doświadczenie w obsłudze klienta lub w dziale reklamacji,
- znajomość procesów sprzedaży i dokumentacji magazynowej,
- dobra znajomość komputera i systemów sprzedażowych (mile widziana obsługa EDI, IdoSell, marketplace),
- komunikatywność, dokładność, samodzielność,
- wysoka kultura osobista i nastawienie na cel.
- zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie,
- pracę w przyjaznym zespole,
- możliwości rozwoju zawodowego w stabilnym środowisku.
Podobne oferty:
03.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
02.11.2025
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73
Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...
31.10.2025
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, CH Westfield Arkadia, Aleja Jana Pawła II 82
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego...