


Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Poszukujemy osoby do obsługi zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach sprzedaży tradycyjnej, nowoczesnej i e-commerce. Do obowiązków należeć będzie bieżący kontakt z klientami, rejestrowanie i analiza reklamacji, przygotowywanie dokumentów handlowych i magazynowych, a także współpraca z działami logistyki, eksportu i finansów.
- obsługa zamówień i klientów w systemach B2B, marketplace oraz przez e-mail i telefon,
- przygotowywanie dokumentów (faktury, korekty, dokumenty magazynowe),
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, organizacja zwrotów i wymian,
- współpraca z agencjami celnymi przy eksporcie,
- analiza kosztów reklamacyjnych i raportowanie.
- doświadczenie w obsłudze klienta lub w dziale reklamacji,
- znajomość procesów sprzedaży i dokumentacji magazynowej,
- dobra znajomość komputera i systemów sprzedażowych (mile widziana obsługa EDI, IdoSell, marketplace),
- komunikatywność, dokładność, samodzielność,
- wysoka kultura osobista i nastawienie na cel.
- zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie,
- pracę w przyjaznym zespole,
- możliwości rozwoju zawodowego w stabilnym środowisku.
Podobne oferty:
19.09.2025
Specjalista ds. reklamacji
Firma: Elektronika Spółka Akcyjna
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia
Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także w sytuacjach problemowych....
18.09.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
18.09.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Będziesz odpowiedzialny za kompleksowe rozpatrywanie reklamacji oraz uwag od klientów. Do Twoich zadań należeć będzie koordynacja procesu reklamacyjnego i dbanie o terminowość odpowiedzi. Będziesz prowadzić korespondencję mailową i rozmowy telefoniczne z klientami. Twoja praca obejmie również wypełnianie i...