- Obsługa klientów reklamujących produkty (telefonicznie i mailowo)
- Prawidłowe zarządzanie dokumentacją serwisową
- Wydawanie i przygotowanie urządzeń do wysyłki
- Rejestracja oraz dokumentacja reklamowanych urządzeń
- Podstawowa znajomość mechaniki i elektryki
- Umiejętność pracy w stresie
- Zaangażowanie i chęć do długotrwałej współpracy
- Umowę o pracę
- Pracę jednozmianową, wolne weekendy
- Wynagrodzenie 4300zł netto + premie
- Pakiet medyczny
- Dogodny dojazd i parking
Podobne oferty:
13.08.2025
Konsultant Back Office
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała komunikacja z klientami. Biegłość w języku polskim i...
13.08.2025
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta
Firma: Benefit Systems SA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku systemach jednocześnie? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję...
13.08.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...