Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!

Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IES/37/09/24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej,
  • analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej,
  • przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,
  • opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,
  • sporządzanie zestawień analiz dotyczących informacji pasażerskiej,
  • udział w tworzeniu wytycznych z zakresu informacji pasażerskiej,
  • udział w projektach realizowanych przez wydział,
  • udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe,
  • min 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym informacją pasażerską,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność,
  • kreatywność,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
Mile widziane:
  • wiedza zawodowa z zakresu systemów biorących udział w procesie informowania podróżnych stosowanych na kolei,
  • znajomość przepisów prawa regulujących tematykę związaną z informacją pasażerską.

Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto

Korzyści
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
  • Opieka medyczna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

Podobne oferty:

21.11.2024

Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Firma: Medicover sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Prosta 36

Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywaniu raportów,...

Więcej informacji

18.11.2024

Kierownik ds. obsługi klienta

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3....

Więcej informacji

03.11.2024

Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o aktualność, dokumentowanie i wdrażanie wszystkich procedur...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia