Obecnie poszukujemy na stanowisko:
- obsługa zamówień klientów krajowych i zagranicznych (tradycyjny handel, e-commerce, B2B, marketplace),
- przygotowywanie dokumentów magazynowych, eksportowych i faktur,
- monitorowanie realizacji zamówień, kontakt z klientami i oferowanie zamienników produktów,
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji: analiza zgłoszeń, decyzje o naprawie, wymianie czy zwrocie,
- archiwizacja dokumentacji i raportowanie kosztów reklamacyjnych.
- doświadczenie w obsłudze klienta lub reklamacji,
- znajomość procesów sprzedażowych i pracy magazynu,
- biegła obsługa komputera i systemów sprzedażowych,
- komunikatywność, sumienność i zaangażowanie,
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie,
- stabilne i ciekawe obowiązki,
- możliwość rozwoju i zdobywania nowych kompetencji.
Podobne oferty:
24.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
23.11.2025
Specjalista ds. reklamacji technicznych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów
Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami wewnętrznymi i dostawcami, nadzór nad...
22.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...