Ogłoszenie numer: 10533158, z dnia 2025-12-14
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. reklamacji
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie,
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług,
- współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych,
- przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki,
- przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w pracy z klientem oraz znajomość branży budowlanej będzie atutem,
- dobra znajomość Word i Excel,
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
- efektywność pod presją czasu,
- odpowiedzialność i umiejętność podejmowania decyzji,
- dobra organizacja pracy, chęć nauki i rozwoju zawodowego.
Oferujemy
- umowa o pracę, cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku,
- wsparcie zespołu,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- eventy pracownicze,
- samodzielną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Podobne oferty:
14.12.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
12.12.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
10.12.2025
Starszy specjalista ds. reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw. wykształcenie min....