- Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego.
- Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach.
- Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz profesjonalna obsługa skarg związanych z RODO.
- Aktywne wspieranie procesów wewnętrznych zespołu BackOffice w celu zapewnienia płynności operacyjnej.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2+) w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta bardzo mile widziane :)
- Wysoka kultura osobista, empatia i zdolność do radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości i opanowania.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (powyżej 150 znaków/min) oraz sprawna obsługa komputera i systemów biurowych.
- Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat w biurze w Szczecinie.
- Atrakcyjna premia w wysokości 4000 zł na start, jako dodatkowe wsparcie na początku współpracy.
- Kompleksowa pomoc w procesie relokacji, aby Twój start w Szczecinie był jak najłatwiejszy :)
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit oraz ubezpieczenie grupowe.
- Dostęp do Uniwersytetu CNX z nieograniczoną bazą szkoleń online, wspierających Twój rozwój zawodowy.
- Jasno określona ścieżka kariery z realnymi możliwościami awansu i programem poleceń z premiami do 4000 zł.
- Przyjazna i wspierająca kultura pracy, sprzyjająca różnorodności oraz regularne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
04.11.2025
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...
04.11.2025
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...
04.11.2025
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży przy Dyrektorze Handlowym
Firma: ESTETICA GROUP
Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno
Opis stanowiska Do naszego zespołu w Estetica Group poszukujemy osoby, która z pasją i zaangażowaniem wesprze nasz dział handlowy w codziennej pracy. Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, samodzielnej i komunikatywnej, która będzie aktywnie uczestniczyć w realizacji celów sprzedażowych i projektowych firmy. Twoje...