Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

Wsparcie Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim! Welcome Bonus + Help with relocation!
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego.
  • Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach.
  • Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz profesjonalna obsługa skarg związanych z RODO.
  • Aktywne wspieranie procesów wewnętrznych zespołu BackOffice w celu zapewnienia płynności operacyjnej.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2+) w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta bardzo mile widziane :)
  • Wysoka kultura osobista, empatia i zdolność do radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości i opanowania.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (powyżej 150 znaków/min) oraz sprawna obsługa komputera i systemów biurowych.
  • Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat w biurze w Szczecinie.
Oferujemy:
  • Atrakcyjna premia w wysokości 4000 zł na start, jako dodatkowe wsparcie na początku współpracy.
  • Kompleksowa pomoc w procesie relokacji, aby Twój start w Szczecinie był jak najłatwiejszy :)
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit oraz ubezpieczenie grupowe.
  • Dostęp do Uniwersytetu CNX z nieograniczoną bazą szkoleń online, wspierających Twój rozwój zawodowy.
  • Jasno określona ścieżka kariery z realnymi możliwościami awansu i programem poleceń z premiami do 4000 zł.
  • Przyjazna i wspierająca kultura pracy, sprzyjająca różnorodności oraz regularne wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

05.11.2025

Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych Przetwarzanie zamówień i zwrotów...

Więcej informacji

05.11.2025

Customer Service advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....

Więcej informacji

05.11.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka

Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne Współpraca z innymi działami w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia