- Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego.
- Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach.
- Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz profesjonalna obsługa skarg związanych z RODO.
- Aktywne wspieranie procesów wewnętrznych zespołu BackOffice w celu zapewnienia płynności operacyjnej.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2+) w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta bardzo mile widziane :)
- Wysoka kultura osobista, empatia i zdolność do radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości i opanowania.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (powyżej 150 znaków/min) oraz sprawna obsługa komputera i systemów biurowych.
- Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat w biurze w Szczecinie (Średnio 5 dni w tygodniu).
- Atrakcyjna premia w wysokości 4000 zł na start, jako dodatkowe wsparcie na początku współpracy.
- Kompleksowa pomoc w procesie relokacji, aby Twój start w Szczecinie był jak najłatwiejszy :)
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit oraz ubezpieczenie grupowe.
- Dostęp do Uniwersytetu CNX z nieograniczoną bazą szkoleń online, wspierających Twój rozwój zawodowy.
- Jasno określona ścieżka kariery z realnymi możliwościami awansu i programem poleceń z premiami do 4000 zł.
- Przyjazna i wspierająca kultura pracy, sprzyjająca różnorodności oraz regularne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
14.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie produktów i usług finansowych. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących zapytań i znajdowanie praktycznych rozwiązań. Budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o wysoki standard obsługi. Współpraca z zespołem w celu realizacji wspólnych celów. Bardzo dobra znajomość języka...
13.11.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę klientów telefonicznie i mailowo Pomoc w odczycie liczników prądu i gazu Wyjaśnianie faktur i udzielanie informacji o zmianach w ofercie Nasze wymagania :) Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie B2+ :) Dyspozycyjność do pracy od 17.11...
13.11.2025
Specjalista do obsługi klienta niemieckojęzycznego
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Rodzaj pracy: stacjonarna + wyjazdy służbowe do Niemiec Kogo szukamy: Szukamy osoby, która lubi rozmawiać z ludźmi, potrafi złapać dobry kontakt przez telefon i zna język niemiecki. Nie musisz mieć dużego doświadczenia w sprzedaży – ważne, żebyś był(a) otwarty(a), zaangażowany(a) i chętny(a) do nauki....