- Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego.
- Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach.
- Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz profesjonalna obsługa skarg związanych z RODO.
- Aktywne wspieranie procesów wewnętrznych zespołu BackOffice w celu zapewnienia płynności operacyjnej.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2+) w mowie i piśmie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta bardzo mile widziane :)
- Wysoka kultura osobista, empatia i zdolność do radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości i opanowania.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (powyżej 150 znaków/min) oraz sprawna obsługa komputera i systemów biurowych.
- Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat w biurze w Szczecinie (Średnio 5 dni w tygodniu).
- Atrakcyjna premia w wysokości 4000 zł na start, jako dodatkowe wsparcie na początku współpracy.
- Kompleksowa pomoc w procesie relokacji, aby Twój start w Szczecinie był jak najłatwiejszy :)
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit oraz ubezpieczenie grupowe.
- Dostęp do Uniwersytetu CNX z nieograniczoną bazą szkoleń online, wspierających Twój rozwój zawodowy.
- Jasno określona ścieżka kariery z realnymi możliwościami awansu i programem poleceń z premiami do 4000 zł.
- Przyjazna i wspierająca kultura pracy, sprzyjająca różnorodności oraz regularne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
27.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować posiadasz...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: LKW WALTER
Lokalizacja: / Wiener Neudorf
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz funkcję koordynatora pomiędzy...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi Użytkownika
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę, udział w kalibracjach jakościowych i...