Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego

Ogłoszenie numer: 9561463, z dnia 2025-03-18

Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :)
  • Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy?
  • Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :)
  • Pomoc techniczna dla klientów poprzez telefon, mail i chat 
  • Rozwiazywanie problemów poprzez polaczenia przychodzące, diagnozy zdalne czy czaty
  • Współpraca z innymi działami i poziomami wsparcia technicznego 
  • Pomoc przed i posprzedażowa dla klientów biznesowych i prywatnych

Wymagania

  • Dyspozycyjność od kwietnia!
  • Język niemiecki na poziomie C1 lub wyższym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+ będzie dodatkowym atutem  
  • Wiesz jak zalogować się na router, a instalacje sterowników nie są Ci obce :) 
  • Radość z nauki nowych rzeczy
  • Życzliwość i elastyczność 
  • Przyjazne podejście do klientów 
  • Analityczne myślenie 
  • Chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!

Oferujemy

  • Wynagrodzenie, które pozwoli Ci spać spokojnie - bo to podstawa, bonus 
  • Grafik między poniedziałkiem a piątkiem (8-18)
  • Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych
  •  6 tygodni płatnego szkolenia - na spokojnie, wszystko Ci wytłumaczymy (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie! :D) 
  • Umowę o pracę i pakiet medyczny - ale to ma w sumie każdy ;) a my dodatkowo... 
  • Fajny zespół w którym każdy jest wyjątkowy i ma coś fajnego w zanadrzu ;) 
  • Ekstra benefity, bo przecież fajnie jest mieć coś ekstra!
  • MyBenefit - Multisport dla fit-maniaków, bilety do kina, voucher na pyszne.pl - w sumie to Ty wybierzesz! 
  • Pracę z biura w Szczecinie - w fajnym, nowoczesnym biurze, no i wszędzie blisko
  • Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.03.2025

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych...

Więcej informacji

19.03.2025

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych. Zaawansowana znajomość języka holenderskiego...

Więcej informacji

19.03.2025

Customer technical support specialist with Chinese

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English – B2 Ability to work from the office in Lublin. Excellent...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia