Obecnie poszukujemy na stanowisko:
- obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon,
 - zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B,
 - codzienna współpraca z klientami, oferowanie alternatywnych produktów w przypadku braków towarowych,
 - obsługa zamówień w rejestrach BOK, BUF, SNO,
 - obsługa zamówień eksportowych, przygotowanie dokumentów eksportowych i współpraca z agencjami celnymi,
 - obsługa zamówień dostawców obcych (zamówienia, etykiety, reklamacje, zwroty, niezgodności),
 - przyjmowanie i rozliczanie towarów w magazynie MCZ, przekazywanie dokumentów do działu finansowego,
 - przygotowanie i wysyłka zwrotów towarów, kontrola terminowości wysyłek i reklamacji,
 - monitorowanie procesów realizacji zamówień w działach: Eksportu, Tradycyjnym, Nowoczesnym i E-commerce,
 - przygotowywanie faktur proforma, korekt (KOZ, KOR, ilościowych, cenowych),
 - przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologicznych i ilościowych),
 - podejmowanie decyzji dotyczących sposobu rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa),
 - prowadzenie i archiwizacja dokumentacji reklamacyjnej, korespondencja z klientami,
 - organizowanie odbiorów i wysyłek towarów w ramach reklamacji,
 - tworzenie dokumentów magazynowych (MM, RW, protokoły zniszczeń, dokumenty zwrotów i przyjęć),
 - analiza i raportowanie kosztów reklamacyjnych w ujęciu miesięcznym i rocznym,
 - weryfikacja oraz rozliczanie not obciążeniowych od odbiorców krajowych i zagranicznych,
 - współtworzenie umów z odbiorcami w części dotyczącej reklamacji.
 
- doświadczenie w obsłudze klienta lub w dziale reklamacji,
 - znajomość procesów sprzedażowych i dokumentów magazynowych,
 - dobra znajomość obsługi komputera i systemów sprzedażowych (mile widziana obsługa EDI, B2B – IdoSell, marketplace),
 - komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
 - samodzielność, dokładność i odpowiedzialność,
 - wysoka kultura osobista, motywacja do osiągania celów.
 
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
 - pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
 - możliwość rozwoju zawodowego,
 - umowę zlecenie lub o pracę.
 
Podobne oferty:
03.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
03.11.2025
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
Firma: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności budowanie długotrwałych relacji z klientami aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż monitorowanie...
03.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B, codzienna współpraca z klientami, oferowanie...