AYALA S.A. produkuje markowe meble fryzjerskie od ponad dwudziestu lat. Naszymi odbiorcami są klienci z całej Europy i Stanów Zjednoczonych. Kierujemy się zadowoleniem każdego klienta dbając o jakość i styl wykonania naszych produktów.
- Kompleksowa obsługa klienta;
- Fakturowanie sprzedaży;
- Kontrola wpływu należności;
- Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP;
- Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
- Znajomość języka francuskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- Samodzielność i bardzo dobra organizacji pracy własnej;
- Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość i pozytywne nastawienie;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - mile widziana.
- Wymagana znajomość języka polskiego.
- Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- Samodzielne stanowisko i pracę pełną wyzwań;
- Wsparcie i wdrożenie do pracy w przyjaznej atmosferze wśród kompetentnych i doświadczonych pracowników.
Podobne oferty:
30.04.2024
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z...
30.04.2024
Customer Care z językiem niemieckim
Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Dołączając do Nas otrzymasz:...
30.04.2024
Customer Care z językiem niemieckim
Firma: Armatis Polska Sp. z o. o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Dołączając do Nas otrzymasz:...