Od samego początku działalność przedsiębiorstwa obejmuje przede wszystkim bezpośredni import, a także dystrybucję detaliczną i hurtową kaw ziarnistych oraz mielonych pochodzących z najlepszych, europejskich palarni.
- Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy (odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości, przyjmowanie zamówień telefonicznych, udzielanie informacji o asortymencie oraz statusach zamówień);
- Obsługa programu kurierskiego oraz Poczty Polskiej (nadawanie przesyłek);
- Obsługa programu NAVIREO, platformy Shoper,Apilo, serwisu Allegro oraz MS Allegro;
- Tworzenie list zamówień do przygotowania na magazynie;
- Sprawdzanie poprawności przygotowanych zamówień;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Wykonywanie zleconych zadań przez kierownika zmiany.
- Obsługa sklepu stacjonarnego
- Wykształcenie min. średnie;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta/sprzedaży;
- Biegła obsługa komputera, w tym również dobra znajomość pakietu MS Office;
- Motywacja i zapał do pracy;
- Komunikatywność i otwartość;
- Doskonała umiejętność organizacji pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Zdolność koncentracji i podzielność uwagi;
- Punktualność;
- Umiejętność pracy w zespole.
- Tygodniowe szkolenie wstępne;
- Pełne przygotowanie merytoryczne i praktyczne przez cały trzymiesięczny okres próbny;
- Przyjazne warunki pracy;
- Praca na pełen etat w systemie zmianowym.
W poniedziałki w godz. 8:00-18:00.
Od wtorku do środy w godz. pierwsza zmiana: 8:00-16:00 i druga zmiana: 10:00-18:00
Od czwartku do piątku w godz. pierwsza zmiana: 8:00 - 15:00 i druga zmiana: 11:00-18:00
- Praca na umowę zlecenie;
- Zdobycie doświadczenia;
- Pracę w młodym zespole.
Podobne oferty:
09.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Człuchów
Profesjonalna obsługa pacjentów w punkcie pobrań. Prowadzenie dokumentacji medycznej i obsługa kasy. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Nastawienie na pacjenta i jego potrzeby. Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i...
08.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
05.10.2025
Pracownik działu obsługi klienta
Firma: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "MARTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ i Faktura Vat, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu, rozliczanie kierowców, obsługa klientów stacjonarnie i telefonicznie, prawidłowe segregowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, przygotowanie zamówień oraz zamawianie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...