- Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
- Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
- Obsługa posprzedażowa klientów.
- Zapewnianie wsparcia technicznego.
- Koordynacja zadań między działami.
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
- Zarządzanie bazą danych klientów.
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Profesjonalna obsługa klientów.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość MS Office.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
- Umiejętność pracy pod presją.
- Dobra obsługa komputera.
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Samodzielność w działaniu.
- Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Podobne oferty:
27.12.2024
Doradca ds. podróży z językiem greckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Opis stanowiska: Komunikacja z klientami przez telefon, czat oraz e-mail, obsługa rozmów przychodzących i wychodzących. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów. Zarządzanie wrażliwymi danymi klientów w sposób profesjonalny i poufny. Współpraca z zespołem pełnych pasji profesjonalistów. Wymagania: Biegła...
26.12.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła współpraca z działem sprzedaży Ścisła współpraca z...
25.12.2024
Przedstawiciel obsługi klienta
Firma: Biznes Partner Krzysztof Stasiak
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Główne obowiązki: Komunikuj się z klientami za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub kanałów czatu online, aby odpowiedzieć na ich pytania dotyczące produktów, zamówień, płatności itp. Rozwiązuj skargi i problemy klientów, aby zapewnić terminowe i skuteczne rozwiązania. Śledź opinie klientów,...