- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.
- Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.
- Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:
- Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
- Praca dla jednej z topowych marek światowych.
- Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
- Umiejętności komputerowe.
- Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
- Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.
- Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).
- Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
- Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.
Podobne oferty:
05.01.2025
Customer Service Specialist with Dutch and English
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner;...
05.01.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Miejsce pracy: Lublin, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie : Telefoniczna oraz...
05.01.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Aleksandrów Kujawski
Obsługa recepcji, obsługa klientów, obsługa telefoniczna, aktywna sprzedaż przez telefon, dbanie o porządek. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie z maturą, umiejętność obsługi klienta i sprzedaży.