Pracownik Działu Obsługi Klienta


Pracownik Działu Obsługi Klienta
Obowiązki:
  • Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
  • Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
  • Obsługa posprzedażowa klientów.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego.
  • Koordynacja zadań między działami.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Profesjonalna obsługa klientów.
Wymagania:
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość MS Office.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
  • Umiejętność pracy pod presją.
  • Dobra obsługa komputera.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

31.01.2025

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Usług Logistycznych

Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Andrychów

Zadania: Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, Negocjacje handlowe oraz realizacja założonych planów sprzedażowych, Aktywne działanie w międzynarodowym środowisku transportowym. Wymagania: Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1), Umiejętność budowania i podtrzymywania...

Więcej informacji

31.01.2025

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Biznesu

Firma: Malon Group Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Piłsudskiego 74

Aktywne poszukiwanie i angażowanie nowych klientów, w tym poprzez organizację konferencji i szkoleń. Precyzyjne zarządzanie danymi klientów w systemie CRM, w tym wprowadzanie i aktualizacja informacji. Tworzenie spersonalizowanych szablonów ofert oraz ich efektywna rejestracja i archiwizacja. Nadzór nad wszelkimi...

Więcej informacji

24.01.2025

Specjalista ds. obsługi klienta - dział Contact Center

Firma: Rzepecki Mroczkowski Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Wiatraczna 5

Jakie będą obowiązki Kandydata: Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat, Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do różnych działów firmy, Dbałość o poprawne wprowadzanie danych do systemu, Wykonywanie połączeń wychodzących w ramach...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia