- Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
- Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
- Obsługa posprzedażowa klientów.
- Zapewnianie wsparcia technicznego.
- Koordynacja zadań między działami.
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
- Zarządzanie bazą danych klientów.
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Profesjonalna obsługa klientów.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość MS Office.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
- Umiejętność pracy pod presją.
- Dobra obsługa komputera.
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Samodzielność w działaniu.
- Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Podobne oferty:
31.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Usług Logistycznych
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów
Zadania: Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, Negocjacje handlowe oraz realizacja założonych planów sprzedażowych, Aktywne działanie w międzynarodowym środowisku transportowym. Wymagania: Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1), Umiejętność budowania i podtrzymywania...
31.01.2025
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Firma: Malon Group Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Piłsudskiego 74
Aktywne poszukiwanie i angażowanie nowych klientów, w tym poprzez organizację konferencji i szkoleń. Precyzyjne zarządzanie danymi klientów w systemie CRM, w tym wprowadzanie i aktualizacja informacji. Tworzenie spersonalizowanych szablonów ofert oraz ich efektywna rejestracja i archiwizacja. Nadzór nad wszelkimi...
24.01.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - dział Contact Center
Firma: Rzepecki Mroczkowski Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Wiatraczna 5
Jakie będą obowiązki Kandydata: Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat, Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do różnych działów firmy, Dbałość o poprawne wprowadzanie danych do systemu, Wykonywanie połączeń wychodzących w ramach...