Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: komunikatywność, odpowiedzialność, otwartość na kontakty z ludźmi, gotowość do poszerzania wiedzy i umiejętności, zdolność do rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość
Uprawnienia: znajomość pakietu office, dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych
Wymagania inne:
Poznań
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Podobne oferty:
09.03.2025
Pracownik działu obsługi klienta - staż
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i sprzedaży6. Przygotowywanie zamówień oraz zamawianie towaru Wymagania...
09.03.2025
Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
Obowiązki:- obsługa zamówień,- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem,- przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych,- współpraca z innymi działami w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w...
09.03.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Lokalizacja: wielkopolskie / Siedlec
Obsługa klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: