- Obsługa klientów: telefoniczna, mailowa.
- Zarządzanie korespondencją.
- Tworzenie kalkulacji produktów i ofert.
- Fakturowanie.
- Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym.
- Wsparcie dla przedstawicieli handlowych.
- Praca w systemie ERP i CRM.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysokie kompetencje komunikacyjne.
- Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
- Komunikatywny język angielski lub niemiecki.
- Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie.
- Szkolenie stanowiskowe.
- Praca przy projektach dla międzynarodowych marek.
- Stabilne zatrudnienie w perspektywicznej branży.
- Motywujące wynagrodzenie w zależności od osiąganych wyników.
- Praca biurowa w Cieszynie, z opcją pracy zdalnej.
- Umowa o pracę.
Podobne oferty:
26.04.2025
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi. Doświadczenie w obsłudze...
26.04.2025
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi. Doświadczenie w obsłudze...
26.04.2025
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Pyskowice
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi. Doświadczenie w obsłudze...