Ogłoszenie numer: 9806674, z dnia 2025-06-04
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne.
- Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję.
- Zespół pełen zapału dołączysz do profesjonalistów, którzy wzajemnie się wspierają i dzielą wiedzą w przyjaznej atmosferze.
- Środowisko pracy kładące nacisk na integrację i przyjazność liczne działania integrujące zespół oraz przyjazna atmosfera.
Wymagania
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętności międzyludzkie.
- Pasja do relacji z klientami i łatwość w budowaniu więzi.
- Efektywna praca zespołowa i pozytywne nastawienie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w sektorach pokrewnych zdrowiu lub weterynarii.
- Angielski na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy
- Umowa o pracę.
- Praca w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym.
- Zespół ludzi z pasją do zdrowia zwierząt.
- Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie podczas wdrożenia.
- Pakiet benefitów dostęp do szerokiego zakresu usług i produktów, dodatkowo benefity sezonowe.
Podobne oferty:
22.06.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kulasz
Lokalizacja: lubuskie / Nowogród Bobrzański
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
08.06.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.
02.06.2025
Specialist customer care qa agent
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów nawigacyjnych, a także dostarczanie informacji zwrotnej dotyczącej...