- Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu
- Rejestracja urządzeń w programie serwisowym
- Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji
- Informowanie o zwrotach
- Przekazywanie - wydawanie urządzeń do naprawy
- Przekazywanie urządzeń pochodzących ze zwrotów na magazyn główny
- Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę
- Osób nastawionych na długą i uczciwą współpracę
- Osoby otwarte i dobrze radzące sobie w sytuacjach stresowych
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę jednozmianową (7:30-15:30), wolne weekendy
- Wynagrodzenie 4200zł netto na okresie próbnym
- plus dodatki po 3 msc okresie próbnym - 10% podstawy premia frekwencyjna, 20 % podstawy premia uznaniowa (szczegóły zostaną podane podczas dnia próbnego)
- Pakiet medyczny - po okresie próbnym
- Nowy, czysty, ogrzewany serwis
- Bardzo dobry dojazd
- Magazyn znajduje się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki, bezpośredni parking
- Praca stacjonarna
Podobne oferty:
29.11.2025
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73
Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...
26.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
26.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....