Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

Firma z branży urządzeń hydraulicznych, znajdująca się w A2 Warsaw Park poszukuje Pracownika działu przyjęć w serwisie, który będzie zajmował się przyjmowaniem reklamacji pomp wodnych.
Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Zakres obowiązków
  • Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu
  • Rejestracja urządzeń w programie serwisowym
  • Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji
  • Informowanie o zwrotach
  • Przekazywanie  - wydawanie urządzeń do naprawy
  • Przekazywanie urządzeń pochodzących ze zwrotów na magazyn główny
Kogo szukamy?
  • Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę
  • Osób nastawionych na długą i uczciwą współpracę
  • Osoby otwarte i dobrze radzące sobie w sytuacjach stresowych
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę jednozmianową (7:30-15:30), wolne weekendy
  • Wynagrodzenie 4200zł netto na okresie próbnym
  • plus dodatki po 3 msc okresie próbnym - 10% podstawy premia frekwencyjna, 20 % podstawy premia uznaniowa (szczegóły zostaną podane podczas dnia próbnego)
  • Pakiet medyczny - po okresie próbnym
  • Nowy, czysty, ogrzewany serwis
  • Bardzo dobry dojazd
  • Magazyn znajduje się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki, bezpośredni parking
  • Praca stacjonarna
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

29.11.2025

Starszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73

Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...

Więcej informacji

26.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

26.11.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia