Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10260296, z dnia 2025-09-24

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

02.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

02.10.2025

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz wniosków Współpraca z innymi działami przy wyjaśnianiu spraw reklamacyjnych Sporządzanie analiz i raportów Dbanie o zgodność działań z przepisami i procedurami Min. średnie wykształcenie Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Znajomość Worda i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia