Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10343489, z dnia 2025-10-19

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

18.10.2025

Młodszy specjalista ds. zwrotów i reklamacji

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku

Lokalizacja: podkarpackie / Pysznica

wg. zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Doświadczenie zawodowe mile widziane na podobnym stanowisku. Praca w zespole, dobra organizacja czasu pracy.

Więcej informacji

18.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

18.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia